Descobreix tota la gamma d’aspiradores industrials que t’ofereix Comac, la millor solució per al manteniment òptim de tot tipus d’equipaments industrials.
Comac posa a la teva disposició dues línies d’aspiradores industrials
Les monofàsiques, d’una banda, i les trifàsiques, de l’altra. Les aspiradores industrials monofàsiques estan dissenyades per a un treball de nivell mitjà i de curta durada, és a dir, de funcionament interromput. En canvi, les aspiradores industrials trifàsiques estan preparades per a un nivell de treball més alt, que es tradueix en més quantitat de pols acumulada o en partícules especialment fines, així com per a treballs de més llarga durada, és a dir, de diverses hores seguides o fins i tot d’un treball d’aspiració contínua. Amb les aspiradores trifàsiques s’aconsegueix més potència i es redueix el temps de treball.
Entre les aspiradores industrials monofàsiques es troben diversos models, alguns d’ells amb més d’una versió. El primer model, CA1.25, que és el més compacte, té una capacitat total del tanc de 25 litres, i una potència de 1,3 kW. El segon model, CA1.30 / 2.30, té la mateixa potència que l’anterior però una capacitat total de 30 litres. També es pot triar la versió major d’aquest mateix model, la CA1.50 / 2.50, que proporciona una capacitat total de 50 litres i una potència de 2,7 kW. Tots aquests són adequats per aspirar pols lleuger. El quart model d’aspiradores industrials monofàsiques, que és el CA2.40 / 3.40, té una capacitat de 40 litres, i s’utilitza per aspirar pols més pesants. El model CA2.50 / 3.60 té una cisterna de 60 litres, i pot aspirar residus tant sòlids com líquids en grans quantitats. També se li poden incorporar diferents tipus de filtres i accessoris diversos, de manera que és un aparell magnífic quant a prestacions i versatilitat. Finalment, el model CA3.100 és el millor d’aquesta línia. Pot aspirar sòlids i líquids, i té una capacitat de fins a 100 litres.
La línia d’aspiradores industrials de corrent trifàsica està formada pels següents models de màquines. El model més petit és el CA30, que té una gran mobilitat en espais reduïts. La seva versió SS pot aspirar només líquids, i la versió S tant líquids com sòlids. El segon model, CA40 ON.60 / 100, és una aspiradora d’alta potència, mòbil, amb una capacitat de 60 o 100 litres. Hi ha una versió CA40 ON.60 / 100 Atex 22 apta per a zones potencialment explosives, de manera que pot usar-se en el sector químic o farmacèutic, entre d’altres. El següent model ja és d’instal·lació fixa, sense rodes: es tracta del CA40 / 75 / 75S / SIGUI. Es caracteritza per disposar d’una modalitat de funcionament manual i una altra d’automàtica, mitjançant la qual l’aparell s’encén durant 20 segons de cada 20 minuts. La versió CA75 està dissenyada per aspirar residus més lleugers; en canvi, la versió CA75S és per a residus mica més pesats. D’altra banda, són iguals. Ens queda per veure dues aspiradores industrials trifàsiques més: la CA T60 TSP i la CA100T / 150T SIGUI. La primera d’aquestes està pensada per aspirar pols molt fins en quantitats molt grans, com podria ser el ciment o materials similars que solen obstruir els filtres d’altres aspiradores ràpidament. I l’últim model, el CA100T / 150T SIGUI, amb una boca de 120 mm de diàmetre, està dissenyat per aspirar partícules especialment grans.
A Dibosch trobaràs una multitud d’aspiradores industrials per a tot tipus de treballs i sectors, a les quals podràs acoblar els accessoris i els filtres que necessitis per obtenir una màquina totalment personalitzada.